Saturday, November 1, 2014

From the front to auto marketing

In the entertainment industry is more, love is the gossip.
Recently, diva faye wong and Nicholas tse again, lingering in boudoir, 80 hours of news headlines, even yao marital infidelity N time so awesome topic was instantaneous.
Words faye wong li yapeng a divorce last year on the same day, the old love "together" tse in the face of the Internet has no intersection, as many people think that feng fei "hopeless" this life, when the Chinese entertainment lovers in the eleven years after the break up of the most famous siblings and again finally.
For a walk, to compound, which a fixation, although opinions vary, but the introduction the scream. How many the eleventh year of life? Can let the two lovers had passed in the respective together again after going through a divorce, this is how a strong appeal!
From which I got a very good revelation or marketing ideas for each china Automobile Manufacturers reference, that is.
In the car, good products need good marketing, good brand also more need to faye wong tse type years of feelings accumulation. And how to do a good job in marketing or word of mouth shape.
For car sales enterprise or practitioners, Nicholas tse and faye wong's story has once again proven three unchanging truth:
1, do not give up easily any a customer, clinch a deal even if he has elsewhere;
2, any customer already clinch a deal elsewhere, perhaps which day will you here again to clinch a deal;
3, maintain old customers do more easily than develop new customers more easily!
So, dear colleagues of china Automobile Manufacturers company, grasp your hand every customer! And let the customer eventually become your loyal fans!
Recently, the distance of nearly 6500 kilometers of the second China cross-country rally (CGR) in dunhuang, gansu province. Surprisingly, T2 production set of manufacturer's cup championship does not seem to be common people's driver, but the zhengzhou nissan amateur team several ordinary users, their car is not modified models, only production version of the sharp thestrals pickup.
For CGR such event, the car lovers can say no one does not know and have very high loyalty. In recent years, as more and more domestic enterprises in competition, brand event marketing, tend to be the rising momentum, with pickup products as main force of the team also emerge in endlessly.
Although pick upfactory china auto market in the United States, however, highly regarded, long-term occupy the top of annual sales, but in the Chinese market, because of policy, of the pickup seems difficult to appeal, pickup lovers also seems to be only stay in the small scope. In the contestant, like zhengzhou nissan, bold enable users in the owner for the selection of the concept is advanced enough.
For ten consecutive years to participate in international cross-country events on one side, one side is around eleven years back again, car companies in the event marketing and the feelings of the persistent, all - in a word, stick to it. Or miss. Whether insist, or miss, all because of his idea of a "brand image" in line with their own actual demand.
Nicholas tse feelings for faye wong, the relationship between automobile manufacturers and users.
Perhaps the most original way, but sometimes is also the most advanced and innovative way.
Why do you want to do? At the end of the day, or in order to let the user create emotional attachment of car "brand". Yes, just like Nicholas tse emotional attachment of faye wong, even after 11 years, this dependence can still be timely wake up.
"Combined with the event marketing strategy, bring spiritual satisfaction for the user." Indeed, maintain mental interaction with users, so they really fall in love with you in the heart of the brand essence, rather than just one car, that's the key to brand shaping
To sum up, and marketing in all cars, more widen marketing ideas.
Want to know more, please visit http://global.fodayauto.com

No comments:

Post a Comment